loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
bahram بازدید : 96 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

پيرمرد پرتغالي اصرار داشت هر تيم در فوتبال دستگرمي حداقل 45 پاس تا رسيدن به دروازه بدهد. ژوزه به بازيکنانش مي‌گفت نمي‌خواهد داخل محوطه جريمه حريف شويد و فقط پاس بدهيد

 

روز سوم تمرين‌هاي مانوئل براي بازيکنان پرسپوليس روزي متفاوت از ساير تمرين‌ها بود. مانوئل تاکيد داشت بازيکنان در فضاي محدود فوتبال دستگرمي مدام به همديگر پاس بدهند و سرعت پاس‌ها و تعداد پاس‌هاي‌شان را زياد کنند.

در آن جلسه تمريني کار تا جايي شدت يافت که بازيکنان بعد از پايان تمرين به شوخي به يکديگر مي‌گفتند: «امروز بارسلونا شده بوديم».

 


bahram بازدید : 422 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

شهاب گردان پس از شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل آلومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌نسبت به بازی با صبا بهتر بودیم اما هنوز نیاز به زمان داریم. پیشرفت‌های خوبی داشتیم و بدن‌ها کم کم در حال رسیدن به شرایط ایده‌آل است.

وی افزود: تمام بچه‌ها در این بازی خوب بودند اما روی ۲ اشتباه فردی‌ام باعث شد دروازه‌ام باز شود و پرسپولیس ۲ گل بخورد. در کل امیدوارکننده بود و از هواداران می‌خواهم زیاد نگران نباشند.

bahram بازدید : 706 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

مانوئل خوزه گفت: هدف ما این است که پرسپولیس به حقش برسد. عنوان دوازدهمی سال قبل دیگر تکرار نمی شود و این رویه باید تغییر کند که تیمی به این بزرگی و سابقه در یازده سال فقط دوبار قهرمان لیگ برتر شود.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ سرمربی جدید پرسپولیس امروز که در اولین کنفرانس خبری خود با نمایندگان رسانه های گروهی گفتگو می کرد، به سوالات گوناگونی درباره اهداف خود در پرسپولیس، شرایط کاریش با باشگاه، بازی های دربی، شرایط بازیکنان و برنامه هایش پاسخ گفت که شرح آن در ادامه می آید:

او صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: آنچه به آن فکر می کنم این است که به اعتماد باشگاه پرسپولیس و هواداران پاسخ مثبتی بدهم. می دانم کار سختی پیش رو داریم ولی من به کسی احتیاج ندارم که از من محافظت کند. آنچه لازم داریم، این است که کارها را به نحو احسن انجام بدهیم. من در حالی به فوتبال ایران آمده ام که اطلاعاتی را به دست آورده ام، در حالی که وقتی در سال 2001 به مصر می رفتم تنها چیزی که از آن می دانستم اهرام ثلاثه بود و اینکه یک تاریخ غنی دارد. با این وجود ظرف این مدت 20 مقام به دست آوردم که هشت عنوان آن قاره ای بود و سه بار هم به جام باشگاه های جهان رفتیم. من با این امید و خواست آمده ام که همان خوشحالی ها را در تهران تکرار کنیم.

وی سپس در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی می دهد و رابطه اش با کیروش چگونه است توضیح داد: ما اینجا جمع شده ایم تا درباره پرسپولیس صحبت کنیم، پس اجازه بدهید در باره هر آنچه که مربوط به تیم ملی می شود حرفی نزنم.

قول قهرمانی بازی با کلمات است

وی در مورد قول قهرمانی گفت: درباره قول قهرمانی باید بگویم؛ کسی که فوتبال می داند قول قهرمانی نمی دهد. قول قهرمانی بازی با کلمات است. فقط حرف است. ما اینجا نیامده ایم که حرف تحویل باشگاه و هوادارانش بدهیم. آنچه از ما می خواهند کار خوب است. اینکه بتوانیم یک تیم کامل بسازیم که فوتبال خوبی ارایه کند. من در مصر هم هیچگاه قول قهرمانی ندادم ولی مثل آنجا و هر جای دیگری که بودم قول می دهم که هر چه در توان دارم به کار ببندم. وظیفه ما این است که یک تیم ببندیم.

bahram بازدید : 98 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: همه راهها را رفته‌ام، به وزیر اقتصاد و مسئولان اقتصادی اعلام کنید آماده‌ام پرسپولیس واگذار شود.محمد رویانیان در مورد واگذاری باشگاه فوتبال پرسپولیس گفت: از مسئولان اقتصادی بخواهید، من همه راهها را رفته‌ام، پرسپولیس آماده است که به بخش خصوصی واگذار شود.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم ارائه گزارش سرمایه‌گذاری خارجی در وزارت اقتصاد گفت: از آقای وزیر اقتصاد و آقای وزیر محترم ورزش خواهش می‌کنم، اجازه دهید که امسال پرسپولیس واگذار شود.

رویانیان گفت: همه کارها را کردیم و از اول امسال هم می‌توانستیم خصوصی‌سازی کنیم.وی در مورد نحوه واگذاری باشگاه پرسپولیس گفت: واگذاری از طریق فرابورس خواهد بود.

bahram بازدید : 156 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

 

پس از این تمرین در هنگامی که مأموران حراست ورزشگاه قصد داشتندهواداران را به بیرون از ورزشگاه بفرستند ۴ نفر از هواداران که از حالت عادی خارج بودند با سلاح سرد به مأموران حراست ورزشگاه درفشی‌فر حمله کردند اما خوشبختانه این موضوع با پادرمیانی برخی از افراد ختم‌ به خیر شد.

 

bahram بازدید : 88 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)
مهرداد پولادی مدافع چپ‌پای پرسپولیس شرایط سرخپوشان را مناسب ارزیابی می‌کند. او معتقد است که در این دو هفته سرمربی جدید پرسپولیس می‌تواند کارهای تاکتیکی‌اش را انجام داده و تیم را به هماهنگی برساند. پولادی درخصوص انتخاب مانوئل ژوزه به عنوان سرمربی این تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

 در مورد انتخاب مانوئل ژوزه چه صحبتی داری؟

خدا را شکر که بالاخره باشگاه تصمیم نهایی‌اش را گرفت. امیدوارم این مربی بتواند کارش را خوب انجام دهد و با قهرمان کردن پرسپولیس هواداران را خوشحال کند.

 

 قبلا این مربی را می‌شناختی؟

راستش را بخواهید خیر، ولی این اواخر شنیده‌ام که مربی خوبی است. می‌گویند مانوئل خیلی افتخار و قهرمانی دارد و امیدوارم پرسپولیس را هم قهرمان کند تا این قهرمانی به افتخاراتش اضافه شود.

 پرسپولیس از دیر انتخاب شدن سرمربی ضرر نمی‌کند؟

ما در این مدت تمرین‌های بدنسازی را انجام دادیم و حالا نیاز به کارهای تاکتیکی و بازی دوستانه داریم. در این ۳ هفته سرمربی جدید می‌تواند تا حدودی از تیم شناخت پیدا کند در ضمن بعید می‌دانم بازیکنان پرسپولیس مشکل هماهنگی داشته باشند چون اکثر ما از هم شناخت داریم.ما نگران هماهنگ شدن نیستیم.

 وضعیت خودت چطور است؟

خدا را شکر شرایط خوبی دارم و امیدوارم امسال بتوانم بازی‌های خوبی را انجام دهم.

مثل اینکه با آمدن روبرتو سوسا، قرار است امسال تنها در دفاع چپ بازی کنی.

دنیزلی از من در پست هافبک دفاعی بازی گرفت و نمی‌دانم سرمربی جدید قرار است در چه پستی از من استفاده کند. مشکلی از این بابت ندارم و هر کجا بخواهند بازی می‌کنم.

 در مورد قرعه پرسپولیس در لیگ برتر چه صحبتی داری؟

قرعه ما آسان نیست ولی تیمی که قهرمانی می‌خواهد، نباید برایش فرقی داشته باشد که با چه تیم‌هایی بازی می‌کند.

 به نظر تو قرعه استقلال بیش از حد آسان نیست؟

مثل اینکه آنها در ۹ هفته اول تنها یک بار میهمان هستند. این در نوع خودش عجیب است ولی به‌هرحال قرعه‌کشی اینطور بوده.

مثل اینکه در مصاحبه های اخیرت از کری‌خوانی استقلالی‌ها نارحت شده‌ای. همین‌طور است؟

من حرفی در این مورد ندارم و معتقدم که باید حرف‌هایمان را در زمین مسابقه بزنیم. ما نباید به مصاحبه استقلالی‌ها توجه کنیم.

 

 

 

منبع: پرسپولیس اف سی

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا با خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس موافقید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 407
  • بازدید کلی : 179,657
  • کدهای اختصاصی
    بازی اینده

    هفته 28 لیگ برنر

    داماش پرسپوليس

    http://www.perspolisfc.net/Images/Logo-Teams/Damash.gif

     
    تاريخ : پنجشنبه 7 فروردین
    ساعت : 30 : 17
    ورزشگاه : عضدی رشت
    داور : ---


    بازی گذشته
    بازیهای پرسپولیس
    سه شنبه 01 بهمن
    گسترش. ف 1 - 0 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 2 - 0 سپاهان
    یکشنبه 20 بهمن
    فجر 1 - 1 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 3 - 1 صبای قم
    سه شنبه 01 بهمن
    داماش 0 - 1 پرسپوليس
    سه شنبه 01 بهمن
    پرسپوليس 17:30 راه آهن
    سه شنبه 01 بهمن
    اس. خوزستان 17:30 پرسپوليس