زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 2:47 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 74
نویسنده پیام
bahram آفلاین


ارسال‌ها : 16
عضویت: 11 /4 /1391
محل زندگی: shiraz
سن: 17

تشکر شده : 1
علی دایی: به بازیکنانم گفتم بازی الوند را جدی بگیرید
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ تیمی در جام حذفی از پیش بازنده نیست.
علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار برابر الوند همدان در جام حذفی گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هیچ تیمی از قبل بازنده نیست. نتایج جام حذفی در روزهای اخیر نشان داد که تیم‌های لیگ یکی از انگیزه بالایی در این رقابت ها برخوردار هستند و تلاش می‌کنند به مراحل بالاتر صعود کنند. الوند همدان هم از این قاعده مستثنی نیست و ما اطمینان داریم که فردا کار سختی را در پیش رو داریم و به بازیکنان این نکته را متذکر شده ام.

وی افزود: ما بازی های گذشته الوند را با تیم های استقلال صنعتی و پدیده شاندیز آنالیز کردیم این تیم توانست استقلال خوزستان را در مرحله قبلی حذف کند. می دانیم که آنها از بازیکنان خوبی برخوردارند و مطمئناً کار سختی در بازی فردا داریم ولی ما هم پرسپولیسیم و تلاشمان خواهیم کرد با کمک هواداران سربلند از زمین خارج شویم. به تمام بازیکنان هم گفتم که بازی فردا را خیلی جدی بگیرند. اگر خودمان نباشیم شرایط سخت خواهد شد اما اگر خودمان باشیم و کارهای تمرینی‌ای که انجام داده‌ایم را به اجرا بگذاریم، می‌توانیم این بازی را با برتری پشت سر بگذاریم و تلاش می‌کنیم تا به فینال جام حذفی صعود کرده و قهرمانی را از آن خود کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا در بازی فردا از بازیکنان اصلی استفاده خواهند کرد یا ذخیره گفت: در تیم ما بازیکن اصلی و غیر اصلی وجود ندارد ما به همه نیروهایمان اعتقاد داریم و مبنای ما بر این است تا از همه آنها به درستی و در جای خود استفاده کنیم که آن هم بستگی به شرایط بازی دارد. ما از بهترین بازیکنان در زمین استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در بازی فردا با آسودگی بیشتر و راحت‌تر بازی را به اتمام برسانیم. همه بازیکنانم در حد تیم اصلی هستند. تمام بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند.

علی دایی در ادامه در خصوص محرومان و مصدومان پرسپولیس در این بازی گفت: خوشبختانه در جام حذفی تاکنون محروم نداشته ایم اما یکی دو بازیکن‌مان مصدوم هستند که شرایطشان را امروز بررسی می‌کنیم تا ببینیم می‌توانند بازی کنند یا خیر، صادقیان تازه از امروز با تیم تمرین می کند. دهنوی سرماخورده و شرایط رضایی هم مشخص نیست.حالا باید ببینیم در تمرین امروز شرایطشان چگونه است.دایی درباره مشکلات مالی تیمش اعلام کرد: این مساله کوچکی نیست. خیال بازیکن باید راحت باشد و باشگاه باید از بازیکنش حمایت کند و پرداختی ها به موقع باشد. متأسفانه در این مدتی که من کنار سردار رویانیان بودم او همیشه تنها بوده است. تنهایی نمی‌شود تیم بزرگی چون پرسپولیس را از لحاظ مالی حمایت کرد. باید از پرسپولیس حمایت کرد. از هیات مدیره خواهش می کنم منابع مالی را تامین کنند. متاسفانه وزیر ورزش هنوز مشخص نشده.وی ادامه داد: قرار است پرسپولیس خصوصی شود اما این اتفاق به این زودی نمی افتد. خیلی مسائل روی تیم ما فشار وارد می کند. بعضی ها دلشان با پرسپولیس نیست و دوست ندارند این تیم قهرمان شود. این موضوع طبیعی است چون همه طرفدار پرسپولیس نیستند و خیلی ها نمی خواهند علی دایی با اعتقاداتش موفق شود. همه باید دست به دست هم بدهیم. از هیئت مدیره درخواست دارم که به تیم کمک کند و منابع مالی را تأمین کند. این تیم‌ها دولتی هستند و باید دولت از این تیم‌ها که سرپرستی آنها را برعهده دارد حمایت کند.

علی دایی تاکید کرد: ما هم‌اکنون تیم شده‌ایم البته نه آن تیمی که من می‌خواهم. هنوز جا دارد که بهتر بشویم باید به تیم خیلی کمک شود تا دغدغه‌ای نداشته باشیم. مطمئناً اگر این مسائل وجود داشته باشد تیم را اذیت خواهد کرد و ما هم دچار آسیب می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد محرومیت سرمربی الوند گفت: ما به این مسائل کاری نداریم اگر دست من بود جلوی شما از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست می‌کردم محرومیت او را لغو کند. من مخالف این مسائل هستم. این موضوع را از شما شنیدم و خدا شاهد است که خبر نداشتم. نمی‌دانم علت محرومیت او چیست؟

وی افزود: جلوی شما از مسئولان خواهش می‌کنم اگر جا دارد محرومیت او را ببخشند خودم دوست دارم تیم حریف با تمام قوا مقابل ما بازی کند تا ما بتوانیم توانایی خود را نشان دهیم. دلیل محرومیت او را نمی دانم اما اگر امکانش هست او را ببخشند تا تیمشان با آمادگی کامل جلوی ما قرار بگیرد. چون ما می خواهیم توانایی هایمان را نشان دهیم. الوند سال گذشته نتایج خوبی کسب کرد و امسال هم به جز بازی پدیده نتایج خوبی کسب کرده بود. من به مسائل دیگر وارد نمی‌شوم کاری از دست من بر نمی‌آید.

امضای کاربر :
پنجشنبه 09 آبان 1392 - 19:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | علی دایی: به بازیکنانم گفتم بازی الوند را جدی بگیرید | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS