loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
bahram بازدید : 2580 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

مدير عامل اسبق پرسپوليس گفت: من توانستم ظرف دو سال پرسپوليس را جوان کنم و ميانگين سني بازيکنان را از سي سال به بيست و پنج سال برسانم و با بازيکنان ملي پوش قراردادي دو،‌سه ساله ببندم.

محمد رويانيان مدير عامل سابق پرسپوليس در مورد بدهي اعلام شده پرسپوليس بيان کرد: از برج 10 به اين طرف پروين با چهارده، پانزده ميليارد تومان بدهي مواجه شده است اگر به پرسپوليس کمک مالي نشود وي هم نمي‌تواند ادامه بدهد.

در ادامه مطلب  اقای رویانیان مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره ی بدهی های باشگاه ، قرارداد حقیقی ، علی کریمی ، شیرینی توضیح میدهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي در ادامه افزود: است، از سال 1375 تاکنون چهل و سه ميليارد سهم بدهي‌هاي پرسپوليس است که دوازده ميليارد آن تعهد جاري به بازيکنان است،  18ميليارد تومان آن ماليات، هشت ميليارد آن توهم مسئولان و تنها پنج ميليارد تومان سهم بدهي زمان من است، دوازده ميليارد حقوق بازيکنان حساب مي‌شود. نه بدهي بنده زماني که عباسي رئيس قبلي وزارت ورزش رفتند آيا حقوقهايي که به کارمندان وزارت ورزش بايد مي‌دادند بدهي وي حساب مي‌شود؟ اين افراد کارمندان دولت بودند و بايد دولت حقوق کارمندان خود را بدهد در مورد پرسپوليس و اين دوازده ميليارد تومان هم همينگونه است ربطي به من ندارد.

رويانيان در ادامه تصريح کرد: زماني که مدير عامل پرسپوليس بودم پنجاه درصد از بدهي‌هاي سرخپوشان را پرداخت کردم و پنجاه درصد ديگر را هم آقايان بدهند که من را عزل کردند، در مورد اين پنج ميليارد تومان بدهي رسما بيانيه‌اي خواهم داد وقبل از اين بيانيه شکايتنامه‌اي به وزارت ورزش و مراجع مربوطه تقديم خواهم کرد، در مورد بدهي‌ها آقايان حتي اگر ماليات بر درآمد، ارزش افزوده‌ام بگذارند شايد بشود هفت، هشت ميليارد تومان نه چهل و سه ميليارد تومان. 

مدير عامل اسبق پرسپوليس در مورد قرار داد حقيقي و شايعات حول آن اظهار داشت: من با عليرضا حقيقي يک قرار داد دو ساله بستم در صورتي که اکثر بازيکنان تيم ملي در هر تيم باشگاهي که بخواهند بازي کنند قراردادي يکساله مي‌بندند اگر حقيقي در حال حاضر اعلام کرده که مي‌خواهد برود بدليل حق حقوقي است که نگرفته اگر حقوق اين بازيکن و بازيکنان ديگر را بدهند چرا بايد اعلام کنند که مي‌خواهند بروند و آيا تنها در اين تيم است که بازيکن مي‌گويند مي‌خواهند بروند؟ مگر در استقلال بازيکنان بزرگ اين تيم بدليل ندادن حق و حقوقشان نرفتند؟ چرا بايد شايعه درست کنند رويانيان قرار داد بازيکنان را به طريقي بسته تا زماني که خودش مي‌رود بازيکنان هم بروند؟

من با هر بازيکني که قرار داد بستم دو، و يا سه فصل بوده تا پرسپوليس در نبود من هم به مشکلي مانند مشکل استقلال دچار نشود اين کار، تنها کار من نبوده بنده ميانگين سن بازيکنان پرسپوليس را از سي سال به بيست و پنج سال تقليل دادم و پرسپوليس را در تمام خطوط تقويت تيم را جوان کردم. 

وي در مورد علي کريمي چنين بيان کرد: قبل از اينکه تيم را ببنديم علي کريمي خداحافظي کرد و بعد رفت با تراکتورسازي تبريز قرار داد بست حتي من منتقمي قائم مقام پرسپوليس را مامور اين کار قرار دادم که بدانيم وي نظرش چيست کريمي در جواب گفت که جواب خواهم داد اما با تراکتور قرار دادبست هرچه بود تمام شده زيرا کدورت بين کريمي و پرسپوليس به نفع هيچکدام نيست و بايد برطرف شود، من تنها سرباز مردم هستم و ايشان هم يک بازيکن ارزشمند براي کشورمان نه گله‌اي بين من و کريمي است و نه ناراحتي.

مدير عامل اسبق پرسپوليس در مورد سرپرست سابق سرخپوشان گفت: صحبت‌هاي مربوط به شيريني ربطي به پرسپوليسي و زمان فعاليت وي در اين باشگاه ندارد مسئله بازداشت شدن وي به سال‌ها قبل باز مي‌گردد. 

رويانيان در ادامه اظهار داشت: در زمان حضور من درپرسپوليس افرادي کم لطفي کرده‌اند بعد از اتمام ليگ در يک برنامه‌اي تلويزيوني کارهاي نادرست و دروغهايي را افشا خواهم کرد که چه کارهاي ناروايي را افرادي خاص در حق پرسپوليس انجام داده‌اند.

رويانيان در خاتمه بيان کرد: براي پرسپوليس سال آينده را سالي خوب و پر از موفقيت آرزو مي‌کنم و اميدوارم مسئولان و مدير عامل، سرپرست سرخپوشان از علي دايي حمايت کرده و به وي سه سال وقت دهند تا دايي بتواند پرسپوليس را به نحو احسن بسازد چراکه وي در سال اول بهترين تيم را بست پس مي‌تواند اين تيم را سه ساله به تيمي قدرتمند تبديل کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا با خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس موافقید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 274
  • بازدید کلی : 179,524
  • کدهای اختصاصی
    بازی اینده

    هفته 28 لیگ برنر

    داماش پرسپوليس

    http://www.perspolisfc.net/Images/Logo-Teams/Damash.gif

     
    تاريخ : پنجشنبه 7 فروردین
    ساعت : 30 : 17
    ورزشگاه : عضدی رشت
    داور : ---


    بازی گذشته
    بازیهای پرسپولیس
    سه شنبه 01 بهمن
    گسترش. ف 1 - 0 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 2 - 0 سپاهان
    یکشنبه 20 بهمن
    فجر 1 - 1 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 3 - 1 صبای قم
    سه شنبه 01 بهمن
    داماش 0 - 1 پرسپوليس
    سه شنبه 01 بهمن
    پرسپوليس 17:30 راه آهن
    سه شنبه 01 بهمن
    اس. خوزستان 17:30 پرسپوليس