loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
bahram بازدید : 186 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (1)

پرسپوليس و صبا در ديداري تدارکاتي به مصاف هم مي‌روند.

به نقل از فارس، بنابر اعلام کادرفني پرسپوليس، اين تيم جهت آماده سازي هرچه بهتر خود براي بازي راه آهن، روز سه شنبه از ساعت 15 و 30 دقيقه در ديداري دوستانه و تدارکاتي به مصاف صباي قم خواهد رفت.

تيم فوتبال پرسپوليس بعد از پيروزي بر داماش به مکان دوم جدول صعود کرد.
bahram بازدید : 181 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تمام حرف‌هايم را درباره اتفاقات بازي با نفت در جلسه کميته انضباطي باشگاه مي‌زنم.

رضا حقيقي در واکنش به عذرخواهي پيام صادقيان پس از درگيري با وي اظهار داشت: ابتدا جا دارد سال 1393 را به همه مردم ايران تبريک بگويم، آرزويم سلامتي و موفقيت همه مردم در عرصه‌هاي مختلف و همچنين موفقيت تيم ملي ايران در جام جهاني برزيل است؛ البته يکي از بزرگترين آرزوهايم نيز قهرماني پرسپوليس در سال 1393 است که ان‌شاءالله با تمام وجود تلاش مي‌کنم که در اين موفقيت ذره کوچکي سهم داشته باشم.

به گزارش فارس، وي افزود: من در مورد اتفاقات بازي با نفت هيچ حرفي ندارم و در روز برگزاري جلسه کميته انضباطي تمام حرف‌هايم را خواهم زد؛ به همين دليل در اين باره هيچ صحبتي نخواهم کرد.

bahram بازدید : 491 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

پيام صادقيان در پي اتفاقات بازي پرسپوليس - نفت تهران از هواداران، سرمربي و اعضاي کادر فني، همبازيانش و مسئولان باشگاه پرسپوليس عذرخواهي کرد.


پيام صادقيان در آستانه تحويل سال نو در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: به خاطر اتفاقاتي که در بازي دوستانه پرسپوليس مقابل نفت رخ داد، بسيار ناراحتم. ديشب تا صبح خوابم نبرد، چرا که اين اتفاق در  آستانه سال جديد و عيد نوروز موجب رنجش و ناراحتي خاطر هواداران ميليوني پرسپوليس و همچنين کادر فني و همبازيانم شد.

وي در ادامه افزود:

bahram بازدید : 2581 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

مدير عامل اسبق پرسپوليس گفت: من توانستم ظرف دو سال پرسپوليس را جوان کنم و ميانگين سني بازيکنان را از سي سال به بيست و پنج سال برسانم و با بازيکنان ملي پوش قراردادي دو،‌سه ساله ببندم.

محمد رويانيان مدير عامل سابق پرسپوليس در مورد بدهي اعلام شده پرسپوليس بيان کرد: از برج 10 به اين طرف پروين با چهارده، پانزده ميليارد تومان بدهي مواجه شده است اگر به پرسپوليس کمک مالي نشود وي هم نمي‌تواند ادامه بدهد.

در ادامه مطلب  اقای رویانیان مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره ی بدهی های باشگاه ، قرارداد حقیقی ، علی کریمی ، شیرینی توضیح میدهد.

bahram بازدید : 435 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

دو بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس در جريان ديدار تدارکاتي با نفت تهران با يکديگر به طور فيزيکي درگير شدند.

پيام صادقيان و رضا حقيقي در جريان ديدار تدارکاتي با نفت تهران با يکديگر گلاويز شدند و کتک‌کاري کردند.

به نقل از فارس، پيراهن حقيقي پاره شد و محمد دايي يکي از مربيان پرسپوليس به وسط زمين رفت و هر دو بازيکن را از زمين بيرون کرد.

ظاهراً اين دو بازيکن در بيرون از ورزشگاه نيز به درگيري ادامه دادند.

bahram بازدید : 2224 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

جلسه مدير برنامه‌هاي نيلسون با محمد رويانيان با رسيدن به توافقي کامل برگزار شد.

 


مدير برنامه‌هاي نيلسون بعد از ظهر امروز با محمد رويانيان پس از اتفاقات و ناراحتي اخير ديدار و گفت‌وگو کرد.

bahram بازدید : 2996 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

تيم فولاد خوزستان حريف پرسپوليس در مرحله يک چهارم پاياني مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي کشور شد.

 


با اعلام برنامه مسابقات مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي از سوي سازمان ليگ برتر فوتبال کشور مشخص شد که تيم فولاد نوين اهواز از ديدار با فولاد خوزستان انصراف داده و بدين ترتيب فولاد خوزستان حريف پرسپوليس در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي شده است.

bahram بازدید : 132 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال پرسپوليس در جام حذفي تيم الوند همدان را شکست داد و به مرحله يک چهارم نهايي صعود کرد.

 


تیم فوتبال پرسپوليس در مرحله يک هشتم جام حذفي از ساعت 16 و 40 دقيقه در ورزشگاه آزادي و در حضور شش هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف تيم الوند همدان رفت که بازي با نتيجه  دو بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.

bahram بازدید : 223 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال پرسپوليس با برتري برابر راه آهن سورينت پس از 110 هفته به صدر جدول رده بندي ليگ برتر صعود کرد.

 

هفته چهاردهم مسابقات فوتبال ليگ برتر از ساعت 15:30 امروز (يکشنبه) با برگزاري 3 ديدار پيگيري شد که در حساس‌ترين ديدار پرسپوليس در ورزشگاه تختي تهران ميهمان راه‌آهن سورينت بود، ديداري که در پايان به برتري يک بر صفر پرسپوليس انجاميد تا اين تيم به صدر جدول صعود کند.
bahram بازدید : 279 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

تمرین صبح امروز سرخپوشان با بازگشت خلعتبری به تمرینات گروهی

 

 تیم پرسپولیس که روز چهارشنبه مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی خود برابر پدیده مشهد را برگزار کرد روز یکشنبه باید به مصاف راه آهن تهران در لیگ برود به همین منظور سرخپوشان از صبح امروز پنجشنبه تمرینات خود را در مجموعه درفشی فر  پیگیری کردند.

bahram بازدید : 109 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری پنج بر یک برابر پدیده شاندیز مشهد به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

 

در مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 16:45 امروز تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد رفت و این تیم را با نتیجه پنج بر یک از پیش رو برداشت.

این بازی در پایان وقت های قانونی با تساوی  یک بر یک خاتمه یافت و در وقت اضافه با برتری 5 بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

 

bahram بازدید : 2527 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (1)

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود، پیش از دیدار با استقلال از هفته ششم رقابت های لیگ برتر را امروز در شرایطی برگزار می‌کند که نیکی کریمی هنرپیشه تلویزیون، تئاتر و سینما در محل تمرین سرخپوشان حضور خواهد یافت.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت بعدازظهر امروز (پنجشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین مجموعه ورزشی درفشی فر پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می کنند.
این در حالی است که نیکی کریمی هنرمند سینما، تلویزیون و تئاتر طی قراردادی با فدراسیون فوتبال از تمرینات تیم‌های حاضر در لیگ برتر برنامه ویژه‌ای تهیه می‌کند و طبق هماهنگی‌های انجام شده، گروه ضبط این برنامه در دقایق ابتدایی تمرین امروز سرخپوشان حضور خواهند یافت.

 

bahram بازدید : 69 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی هفتاد و پنجمین دربی پایتخت را برگزار می‌کنند.محسن ترکی قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت و حسن کامرانی فر و رضا سخندان کمک‌های او خواهند بود.

bahram بازدید : 2475 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ «کئون جون» امروز قرارداد داخلی خود را به امضاء می رساند. این بازیکن کره ای پس از آنکه از روی فیلم بازی ها از سوی کادر فنی از میان گزینه های مختلف انتخاب شده بود، با حضور در چند تمرین از سوی مانوئل ژوزه، مورد بررسی بیشتر قرار گرفت و در نهایت روز گذشته برای انجام تست های پزشکی اعزام شد.

کئون، امروز قرارداد داخلی خود را به امضاء می رساند و اگر تست پزشکی او مشکلی نداشته باشد، نسبت به ثبت قرارداد وی برای هیات فوتبال اقدام خواهد شد.

bahram بازدید : 64 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

ایمون زاید پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی را در چارچوب هفته پنجم برابر تیم خوب استقلال داریم اما خوشبختانه شرایط ما نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده است.

وی افزود: ما در پنج هفته گذشته متاسفانه نتیجه خوبی نگرفته‌ایم و به نظرم بیشتر به دلیل عدم شناخت ژوزه از پرسپولیس است. او هنوز ترکیب تیم را پیدا نکرده اما هنوز با یک ترکیب متفاوت به میدان می‌رویم، بنابراین باید به او فرصت داد.

bahram بازدید : 83 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

سازمان لیگ در برنامه قبلی خود ساعت بازی تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته ششم را ۱۹:۱۰ اعلام کرده بود اما امروزاعلام کرد این مسابقه ساعت ۱۸ برگزار می شود.

بدین ترتیب این دو تیم از ساعت ۱۸ روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند تا برگزار کننده هفتادوپنجمین دربی پایتخت باشند.

bahram بازدید : 71 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

تمرین پرسپولیس از ساعت ۱۰:۱۰ صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر و پشت درهای بسته برگزار شد.

* ژوزه پیش از تمرین جلسه‌ای با بازیکنان برگزار کرد.

* پس از گذشت ۳۰ دقیقه، حمید استیلی به محل تمرین پرسپولیس آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bahram بازدید : 67 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

محمد رویانیان در گفت‌وگویی، درباره حضورش درتمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: امروز به تمرین پرسپولیس رفتم تا از آخرین وضعیت تیم آگاه شوم. می‌خواهم حس اتحاد، همدلی و رفاقت را در تیم در فاصله چند روز مانده به دربی بیشتر کنم. این یکی از وظایف من در باشگاه پرسپولیس است.

رویانیان با بیان اینکه ناراحت است، تاکید کرد: ناراحتی من مربوط به امروز نیست و از گذشته است و مربوط به کسانی می‌شود که در فصل نقل و انتقالات جلسه گذاشتند و گفتند ما در پرسپولیس مدیر فوتبالی می‌خواهیم. من تاکنون این حرف را نزده بودم؛ ناراحتی من از دست افرادی است که فقط ادعا می‌کنند پرسپولیسی هستند ولی با پول، نفوذ و مصاحبه‌ها به دنبال تخریب روحیه پرسپولیس هستند و در قلب خود می‌خواهند ما موفق نباشیم.

 

bahram بازدید : 58 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

پس از مشکل خروج برای برخی از بازیکنان تیم ملی کی‌روش تصمیم گرفت که چند بازیکن را که در لیست انتظار بودند به تیم ملی دعوت کند. از همین‌رو پس از دعوت شهاب گردان، محمد نوری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس نیز دقایقی قبل به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شد.

گفتنی است: ماهینی، حسینی، گردان، انصاری‌فرد، قاضی، پولادی، کریمی و محمد نوری ۸ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در تیم ملی کشورمان هستند.محمد نوری قبلاً پاسپورت و مدارک لازم خود را به فدراسیون فوتبال تحویل داده بود.

 

 

bahram بازدید : 458 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

دکتر چشمه‌سری در گفت‌وگویی، در خصوص آخرین وضعیت سوسا اظهار داشت: پس از اینکه در خصوص زانوی این بازیکن کمی دچار اختلاف‌نظرهایی شدیم، دوباره از پای سوسا MRI گرفته شد که خوشبختانه امروز مشخص شد که لگامنت‌های پای سوسا و رباط او مشکلی ندارد.وی افزود: چند جلسه درمان را مجددا برای او در پیش خواهیم گرفت تا مینیکس آسیب‌دیده‌اش را به شرایط آرمانی برگردانیم.

اگر مشکل خاصی نباشد، اوایل هفته آینده سوسا زیر نظر دکتر فرید رئیس کمیته پزشکی تحت معاینه دقیق قرار خواهد گرفت تا میزان دوری او از تمرینات پرسپولیس مشخص شود.

 

 

bahram بازدید : 116 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

تیم ملی ایران در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال با دو پله صعود در مکان چهل و هشتم جهان قرار گرفت.

در رده‌بندی ماه اوت فیفا تیم ملی ایران با ۵۹۰ امتیاز بعد از تیم‌های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی در جایگاه چهارم آسیا قرار دارد.

در رده‌بندی کلی هم اسپانیا  با ۱۶۰۵ امتیاز همچنان برترین تیم فوتبال جهان باقی ماند. آلمان با ۱۴۷۴ امتیاز در جایگاه دوم و انگلیس با ۱۲۹۴ امتیاز و یک پله صعود جای اوروگوئه را در رده سوم گرفت.

رده‌بندی ۱۰ تیم برتر جهان در ماه اوت به شرح زیر است:

bahram بازدید : 284 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)
  • محسن عاشوری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به مشکلات شخصی، از سمت خودم در کادر فنی پرسپولیس کناره گیری کردم اما برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بازیکنان پرسپولیس بتوانند در بازی های آتی با کسب نتایج مطلوب دل هواداران را شاد کنند.

  • بازگشت
bahram بازدید : 160 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

یک جلسه باقی مانده محرومیت تماشاگران پرسپولیس بمدت ۶ ماه به حالت تعلیق در آمد .

یک جلسه باقیمانده از محرومیت تماشاگران پرسپولیس به حالت تعلیق در آمد تا آنها بتوانند بازی این تیم مقابل صبا را از نزدیک تماشا کنند.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صالحی رئیس کمیته استیناف اعلام کرد: در اجرای ماده ۲۹ از آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه باقی مانده محرومیت تماشاگران پرسپولیس بمدت ۶ ماه به حالت تعلیق در آمد. چنانچه در این مدت مرتکب چنین تخلفی شوند این محرومیت به مرحله اجرا در خواهد آمد.

bahram بازدید : 715 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

یک جلسه باقی مانده محرومیت تماشاگران پرسپولیس بمدت ۶ ماه به حالت تعلیق در آمد .

یک جلسه باقیمانده از محرومیت تماشاگران پرسپولیس به حالت تعلیق در آمد تا آنها بتوانند بازی این تیم مقابل صبا را از نزدیک تماشا کنند.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صالحی رئیس کمیته استیناف اعلام کرد: در اجرای ماده ۲۹ از آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه باقی مانده محرومیت تماشاگران پرسپولیس بمدت ۶ ماه به حالت تعلیق در آمد. چنانچه در این مدت مرتکب چنین تخلفی شوند این محرومیت به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

منبع : perspolisfc.net

bahram بازدید : 53 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جمع هوادارانگفت:‌شرایط‌مان بهتر شده و نگران دربی نباشید.

ژوزه مانوئل قبل از تمرین امروز در هنگام ورود به ورزشگاه درفشی‌فر وقتی که با یک هواداری که با زبان انگلیسی مسلط بود برخورد کرد، در پاسخ سؤال این فرد که هواداران کمی نگران هستند، گفت: خوشبختانه شناختم از این تیم بهتر شده و من از شما می‌خواهم که نگران دربی نباشید.

bahram بازدید : 81 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

دروازه بان تیم پرسپولیس در نامه ای خطاب بههواداران ،مدیران، مربیان و بازیکنان این باشگاه از اشتباه خود در بازی تیمش مقابل گهر عذر خواهی کرد.

 متن این نامه که نسخه ای از آن در اختیار ما قرار گرفته به شرح ذیل است…

“اعضای محترم خانواده پرسپولیس، هواداران، مدیران، مربیان و هم تیمی های عزیزم

با سلام و احترام

حالا بیش از ۵۰ روز از روزی می گذرد که در هیات فوتبال تهران به آرزوی دیرینه ام که پوشیدن پیراهن سرخ پرسپولیس بود رسیده ام.

 

ادامه متن نامه در ادامه مطلب ...

bahram بازدید : 1074 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

حیدر سلیمانی عنوان کرد: در هفته های دوم و سوم لیگ برتر اشتباهات داوری بسیار محرز و آشکار بود و برخی تیم ها امتیازات حساسی از دست دادند.
وی گفت: در بازی پرسپولیس مقابل گهر، اشتباهات فاحشی در داوری رخ داد و منجر به ضایع شدن حق تیم گهر شد که قطعا تبعات این اشتباهات در آینده برای کمیته داوران سنگین خواهد بود.
وی افزود: تکنولوژی خط دروازه هنوز توسط فیفا اجرایی نشده و تا زمانی که این اتفاق در همه جای دنیا رخ ندهد همواره باید شاهد بروز چنین اشتباهاتی باشیم در بازی شب گذشته علاوه بر این اشتباه داور و کمک داور، اشتباهات دیگری نظیر نگرفتن خطای پنالتی به نفع گهر و اخراج نادرست پولادی را هم رخ داد که ضعف داوری آنان در نیمه دوم را آشکار کرد.

bahram بازدید : 119 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

نوری بعد از حضور ۱۵ دقیقه ای در بازی بافجر که بایک پاس گل تاثیر گذار هم نشان داد از موضع قبلی کوتاه آمد و حاضرنشد پی ماجرا را بگیرد. از طرفی بازی ندادن به نوری باعث شد پیشکسوتان پرسپولیس از وطنخواه گرفته تا حلالی به این مساله معترض شوند و از اینکه مانوئل این هافبک خلاق را نیمکت نشین کرده ابراز تعجب کنند.

 

حالا گفته می شود پالس های این واکنش ها و انتقادات مطبوعات به ژوزه رسیده اما او در باره نوری ایده ها و نظریات جالبی دارد.ظاهرا ژوزه قصد دارد تا از محمد نوری به عنوان یک هافبک دفاعی استفاده کند؛ کاری که رسول کربکندی در زمان حضورش در صبای قم انجام می داد و نوری در سیستم ۱-۳-۲-۴ یکی از دو هافبک دفاعی بود تا بازیسازی تیم ازیک خط عقب تر شروع شود.

 

 

البته مانوئل گفته نوری برای بازی در این پست باید یک مقدار وزنش را بالا ببرد تا در درگیری ها و نبرد های فیزیکی میانه میدان کم نیاورد. مانوئل گفته در صورتی که نوری یک مقدار وزنش را بالا تر ببرد می تواند بهترین هافبک دفاعی آسیا باشد. البته معلوم نیست تا اجرا شدن نقشه مانوئل نیمکت نشینی های نوری چند هفته دیگر طول بکشد و آیا این بازیکن که امروز تاکید کرده هیچ مشکلی بامانوئل ندارد و از راه اصولی اش دنبال رسیدن به ترکیب است حضور روی نیمکت را تاب می آورد یا نه.( سایت ورزش ایرانی)

bahram بازدید : 218 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

زمان دیدار ایران و لبنان در مرحله مقدماتی جامجهانی برزیل ۲۰۱۴ از سوی فیفا اعلام شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار ایران و لبنان ۲۱ شهریورماه سال جاری ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه اسپورت سیتی بیروت برگزار خواهد شد.

گفتنی است، تیم ملی ایران در بازی نخست خود در چارچوب مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، ازبکستان را یک بر صفر شکست داد و در دیدار دوم برابر قطر به تساوی بدون گل رسید.

 

bahram بازدید : 103 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (1)

کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با توجه به شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال و اولین حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، در اطلاعیه ای سیاست های خود برای حضور پرشور هواداران را اعلام کرد. در این اطلاعیه بر احترام به حریفان، داوران و مسئولان برگزاری مسابقات، تشویق سرخپوشان تا دقیقه 90 و حمایت از تیم تا دستیابی به قهرمانی تاکید شده است.

 

 

متن کامل در ادامه مطلب ...

bahram بازدید : 620 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

مانوئل ژوزه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردا برابر گهر زاگرس گفت: دیدار قبلی ما خوب پیش نرفت. من قبلا هم گفته‌ بودم هفته‌های اول سخت است. ۲۰ روز است که تمرین می‌کنیم. راه سختی را در پیش داریم و باید ادامه دهیم. یک روش کاری مدنظر داریم و می‌خواهیم فوتبال مدرن را بازی کنیم؛ فوتبالی که نظم داشته باشد.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی برابر فجر عملکرد خوبی نداشتیم. می‌خواهیم تمام بازی‌هایمان را ببریم که این کار بسیار سختی است. نیاز به حمایت و صبر داریم. در فوتبال همیشه همه چیز حتمی نیست. ما بازیکنانی با کیفیت بالا داریم؛ بازیکنانی که از باشگاه حمایت و برای تماشاگران بازی می‌کنند، تماشاگرانی که همیشه پشت ما هستند و برای تماشای بازی‌های قشنگ و زیبا از پرسپولیس باید صبر داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا با خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس موافقید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 313
  • بازدید کلی : 179,563
  • کدهای اختصاصی
    بازی اینده

    هفته 28 لیگ برنر

    داماش پرسپوليس

    http://www.perspolisfc.net/Images/Logo-Teams/Damash.gif

     
    تاريخ : پنجشنبه 7 فروردین
    ساعت : 30 : 17
    ورزشگاه : عضدی رشت
    داور : ---


    بازی گذشته
    بازیهای پرسپولیس
    سه شنبه 01 بهمن
    گسترش. ف 1 - 0 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 2 - 0 سپاهان
    یکشنبه 20 بهمن
    فجر 1 - 1 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 3 - 1 صبای قم
    سه شنبه 01 بهمن
    داماش 0 - 1 پرسپوليس
    سه شنبه 01 بهمن
    پرسپوليس 17:30 راه آهن
    سه شنبه 01 بهمن
    اس. خوزستان 17:30 پرسپوليس