loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
bahram بازدید : 3265 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي پرسپوليس با ابراز نگراني از مشکلات مالي تيمش مي‌گويد رويانيان به تنهايي نمي‌تواند مشکلات مالي پرسپوليس را حل کند.

علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر پرسپوليس در رقابت‌هاي جام حذفي درباره اين ديدار گفت: مطابق معمول ديدارهاي جام حذفي شرايط خاصي دارند و هيچ کس در آنها از پيش بازنده نيست. نتايج اصلي نشان مي‌دهد که تيم‌هاي ليگ يکي با انگيزه بالايي برابر حريفان ظاهر مي‌شوند و همان طور که ديديد چندين ليگ برتري توسط تيم‌هاي ليگ يکي‌ حذف شدند. حريفمان استقلال خوزستان را شکست داده است و من به بازيکنانم گفته‌ام که به هيچ وجه حريف را دست کم نگيرند. ما فردا بازي سختي را پيش‌رو داريم و البته اين به اين شرط است که ما خودمان نباشيم. اگر خودمان باشيم، مي‌توانيم پيروز شويم و در جام حذفي براي قهرماني تلاش کنيم. مي‌خواهيم به فينال برسيم و قهرمان جام حذفي شويم.

به گزارش ايسنا،او افزود: از تيم الوند شناخت کافي داريم و دو بازي آنها را آناليز کرده‌ايم. يکي برابر استقلال خوزستان و ديگري برابر پديده شانديز بود. آنها تيم بسيار خوبي هستند ولي ما پرسپوليس هستيم و با هوادارانمان مي‌توانيم حريف را شکست دهيم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که آيا به بازيکنان ذخيره‌اش به دليل نزديکي اين ديدار با بازي روز چهارشنبه تيمش برابر استقلال خوزستان بازي مي‌دهد، اظهار کرد: ما بازيکن اصلي و غيراصلي نداريم، من به همه بازيکنانم اعتماد دارم و بسته به شرايط از آنها استفاده مي‌کنم. تلاش مي‌کنيم بهترين ترکيب ممکن را در بازي فردا به ميدان بفرستيم و با آسودگي پيروز شويم. همه بازيکنان ما در حد بازيکن اصلي هستند و خوب کار مي‌کنند.

سرمربي باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا براي اين بازي محروم يا مصدومي هم دارد، اضافه کرد: در جام حذفي خدا را شکر محرومي نداريم اما درباره مصدومان بايد بگويم که دو، سه بازيکنانمان مصدوم هستند که شرايط‌شان امروز مشخص مي‌شود. کساني که مثل صادقيان، رضايي و دهنوي از اين جمله محسوب مي‌شوند.

دايي به سوالي درباره مشکلات مالي پرسپوليس اين گونه پاسخ داد: مطمئنا مشکلات مالي مساله کوچکي محسوب نمي‌شود. بازيکن بايد با خيال راحت به ميدان برود و باشگاه از او حمايت کند. متاسفانه در اين مدتي که با رويانيان کار کرده‌ام،‌ ديدم که هميشه تنها بوده و انصافا هم نمي‌توان تيمي مثل پرسپوليس را از لحاظ مالي به تنهايي ساپورت کرد. از هيات مديره باشگاه مي‌خواهم تا به رويانيان کمک کند. به هر حال وزير ورزش و جوانان هنوز انتخاب نشده و تا زماني که دو تيم استقلال و پرسپوليس خصوصي شوند، زمان زيادي باقي مانده است. بنابراين دولت بايد به تيم‌هايي که سرپرستي شان را بر عهده دارد کمک کند. امسال فشار زيادي روي ما بوده و خيلي‌ها شايد دوست نداشته باشند که پرسپوليس نتيجه‌ بگيرد. آنهايي که شايد پرسپوليسي نيستند و يا اين که دوست ندارند علي دايي با ايده‌هايش موفق شود. ان‌شاءالله که فشار پيش روي را باشگاه مديريت مي‌کند. الان به تيم خوبي تبديل شده ‌ايم که البته جا دارد خيلي بيشتر از اين‌ها پيشرفت کنيم. نبايد دغدغه‌ مالي داشته باشيم؛ چرا که اين مساله به ما آسيب مي‌زند.

سرمربي پرسپوليس در پايان و در پاسخ به سوالي درباره محروميت سرمربي الوند همدان گفت: دخالتي در اين مسائل ندارم و اگر دست من بود، همين الان درخواست مي‌دادم تا ايشان را ببخشند. مخالف اين گونه برخوردها هستم و تا الان هم خبر نداشتم که سرمربي آنها فردا روي نيمکت نخواهد بود. من جلوي شما خبرنگاران از سازمان ليگ مي‌خواهم که اگر امکان دارد، سرمربي الوند همدان را ببخشند؛ چرا که خودم دوست دارم حريفم با تمام قدرت برابرمان ظاهر شود تا ما توانايي‌هايمان را به خوبي نشان دهيم. الوند تيم بسيار خوبي است و امسال هم بسيار خوب کار کرده. به هر حال محروميت ايشان به گردن من نيست و کاري از دست من براي سرمربي اين تيم برنمي‌آيد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا با خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس موافقید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 282
  • بازدید کلی : 179,532
  • کدهای اختصاصی
    بازی اینده

    هفته 28 لیگ برنر

    داماش پرسپوليس

    http://www.perspolisfc.net/Images/Logo-Teams/Damash.gif

     
    تاريخ : پنجشنبه 7 فروردین
    ساعت : 30 : 17
    ورزشگاه : عضدی رشت
    داور : ---


    بازی گذشته
    بازیهای پرسپولیس
    سه شنبه 01 بهمن
    گسترش. ف 1 - 0 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 2 - 0 سپاهان
    یکشنبه 20 بهمن
    فجر 1 - 1 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 3 - 1 صبای قم
    سه شنبه 01 بهمن
    داماش 0 - 1 پرسپوليس
    سه شنبه 01 بهمن
    پرسپوليس 17:30 راه آهن
    سه شنبه 01 بهمن
    اس. خوزستان 17:30 پرسپوليس