loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
bahram بازدید : 2870 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

.::به وبسایت ارتش پرسپولیس خوش امدید::.

 

 

با توجه به مدت زمان شروع سایت و تعداد کم اعضا با عضویت در سایت و کمی فعالیت مداوم مدیر انجمن شوید. برای شروع روی بنر زیر کلیک کرده وعضو شوید.

 

 

bahram بازدید : 186 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (1)

پرسپوليس و صبا در ديداري تدارکاتي به مصاف هم مي‌روند.

به نقل از فارس، بنابر اعلام کادرفني پرسپوليس، اين تيم جهت آماده سازي هرچه بهتر خود براي بازي راه آهن، روز سه شنبه از ساعت 15 و 30 دقيقه در ديداري دوستانه و تدارکاتي به مصاف صباي قم خواهد رفت.

تيم فوتبال پرسپوليس بعد از پيروزي بر داماش به مکان دوم جدول صعود کرد.
bahram بازدید : 181 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تمام حرف‌هايم را درباره اتفاقات بازي با نفت در جلسه کميته انضباطي باشگاه مي‌زنم.

رضا حقيقي در واکنش به عذرخواهي پيام صادقيان پس از درگيري با وي اظهار داشت: ابتدا جا دارد سال 1393 را به همه مردم ايران تبريک بگويم، آرزويم سلامتي و موفقيت همه مردم در عرصه‌هاي مختلف و همچنين موفقيت تيم ملي ايران در جام جهاني برزيل است؛ البته يکي از بزرگترين آرزوهايم نيز قهرماني پرسپوليس در سال 1393 است که ان‌شاءالله با تمام وجود تلاش مي‌کنم که در اين موفقيت ذره کوچکي سهم داشته باشم.

به گزارش فارس، وي افزود: من در مورد اتفاقات بازي با نفت هيچ حرفي ندارم و در روز برگزاري جلسه کميته انضباطي تمام حرف‌هايم را خواهم زد؛ به همين دليل در اين باره هيچ صحبتي نخواهم کرد.

bahram بازدید : 339 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

فرار رسیدن سال 1393 را بر همه ی هموطنان گرامی شادباش میگوییم

و امیدوارم سالی پر از موفقیت کامیابی واگاهی داشته باشید

و همچنین ارزوی قهرمانی و موفقیت در تمام زمینه ها برای باشگاه پرسپولیس

با سپاس

بهرام مدیریت سایت

bahram بازدید : 491 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

پيام صادقيان در پي اتفاقات بازي پرسپوليس - نفت تهران از هواداران، سرمربي و اعضاي کادر فني، همبازيانش و مسئولان باشگاه پرسپوليس عذرخواهي کرد.


پيام صادقيان در آستانه تحويل سال نو در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: به خاطر اتفاقاتي که در بازي دوستانه پرسپوليس مقابل نفت رخ داد، بسيار ناراحتم. ديشب تا صبح خوابم نبرد، چرا که اين اتفاق در  آستانه سال جديد و عيد نوروز موجب رنجش و ناراحتي خاطر هواداران ميليوني پرسپوليس و همچنين کادر فني و همبازيانم شد.

وي در ادامه افزود:

bahram بازدید : 2581 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

مدير عامل اسبق پرسپوليس گفت: من توانستم ظرف دو سال پرسپوليس را جوان کنم و ميانگين سني بازيکنان را از سي سال به بيست و پنج سال برسانم و با بازيکنان ملي پوش قراردادي دو،‌سه ساله ببندم.

محمد رويانيان مدير عامل سابق پرسپوليس در مورد بدهي اعلام شده پرسپوليس بيان کرد: از برج 10 به اين طرف پروين با چهارده، پانزده ميليارد تومان بدهي مواجه شده است اگر به پرسپوليس کمک مالي نشود وي هم نمي‌تواند ادامه بدهد.

در ادامه مطلب  اقای رویانیان مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره ی بدهی های باشگاه ، قرارداد حقیقی ، علی کریمی ، شیرینی توضیح میدهد.

bahram بازدید : 435 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

دو بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس در جريان ديدار تدارکاتي با نفت تهران با يکديگر به طور فيزيکي درگير شدند.

پيام صادقيان و رضا حقيقي در جريان ديدار تدارکاتي با نفت تهران با يکديگر گلاويز شدند و کتک‌کاري کردند.

به نقل از فارس، پيراهن حقيقي پاره شد و محمد دايي يکي از مربيان پرسپوليس به وسط زمين رفت و هر دو بازيکن را از زمين بيرون کرد.

ظاهراً اين دو بازيکن در بيرون از ورزشگاه نيز به درگيري ادامه دادند.

bahram بازدید : 2223 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

جلسه مدير برنامه‌هاي نيلسون با محمد رويانيان با رسيدن به توافقي کامل برگزار شد.

 


مدير برنامه‌هاي نيلسون بعد از ظهر امروز با محمد رويانيان پس از اتفاقات و ناراحتي اخير ديدار و گفت‌وگو کرد.

bahram بازدید : 2995 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

تيم فولاد خوزستان حريف پرسپوليس در مرحله يک چهارم پاياني مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي کشور شد.

 


با اعلام برنامه مسابقات مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي از سوي سازمان ليگ برتر فوتبال کشور مشخص شد که تيم فولاد نوين اهواز از ديدار با فولاد خوزستان انصراف داده و بدين ترتيب فولاد خوزستان حريف پرسپوليس در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي شده است.

bahram بازدید : 132 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال پرسپوليس در جام حذفي تيم الوند همدان را شکست داد و به مرحله يک چهارم نهايي صعود کرد.

 


تیم فوتبال پرسپوليس در مرحله يک هشتم جام حذفي از ساعت 16 و 40 دقيقه در ورزشگاه آزادي و در حضور شش هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف تيم الوند همدان رفت که بازي با نتيجه  دو بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.

bahram بازدید : 223 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال پرسپوليس با برتري برابر راه آهن سورينت پس از 110 هفته به صدر جدول رده بندي ليگ برتر صعود کرد.

 

هفته چهاردهم مسابقات فوتبال ليگ برتر از ساعت 15:30 امروز (يکشنبه) با برگزاري 3 ديدار پيگيري شد که در حساس‌ترين ديدار پرسپوليس در ورزشگاه تختي تهران ميهمان راه‌آهن سورينت بود، ديداري که در پايان به برتري يک بر صفر پرسپوليس انجاميد تا اين تيم به صدر جدول صعود کند.
bahram بازدید : 88 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

تيم ملي فوتسال ايران با پيروزي پرگل در بازي رده بندي جام جهاني کوچک مقابل پاراگوئه به مقام سومي دست يافت.

تيم ملي فوتسال ايران از ساعت 12:30 امروز (يکشنبه) در ديدار رده بندي جام جهاني کوچک برزيل در شهر "مارينگا" اين کشور به مصاف پاراگوئه رفت و در پايان با گلزني قدرت بهادري چهار بار و جواد اصغري مقدم و فرهاد فخيم با نتيجه‌ 6 بر دو به برتري رسيد و براي اولين بار به عنوان سومي اين رقابت‌ها دست يافت.

bahram بازدید : 28 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

ملي پوشان فوتسال ايران با شکست مقابل روسيه از رسيدن به فينال جام جهاني کوچک بازماندند و در ديدار رده بندي بايد به مصاف پاراگوئه بروند.

 


 تيم ملي فوتسال ايران از ساعت 18:30 امروز(شنبه) در مرحله نيمه نهايي جام جهاني کوچک برزيل به مصاف روسيه رفت و با قبول شکست چهار بر دو از رسيدن به فينال بازماند.

bahram بازدید : 31 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

اولين شکست تيم ملي فوتسال ايران از زمان سرمربيگري خسوس، مقابل برزيل در رقابت‌هاي جام جهاني کوچک رقم خورد.


تيم ملي فوتسال ايران در آخرين ديدار مرحله گروهي هشتمين دوره رقابت‌هاي جام جهاني کوچک به مصاف برزيل، قهرمان جهان رفت که در پايان با نتيجه سنگين 7 بر 2 شکست خورد.

bahram بازدید : 128 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (1)

تيم ملي تکواندوي ايران با پيروزي برابر آمريکا به مقام قهرماني دومين دوره مسابقات کامبت گيمز دست يافت.


 در هفتمين روز اين مسابقات که در شهر سن پترز بورگ روسيه در حال پي گيري است، تيم ملي تکواندو کشورمان که با چهار پيروزي به فينال دومين مسابقات کامبت گيمز راه يافته بود، در آخرين مبارزه با نتيجه 17 بر 12 تيم ملي آمريکا را مغلوب کرد و به مقام قهرماني و نشان طلا دست يافت.

bahram بازدید : 95 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

در هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال تيم داماش موفق شد با يک پيروزي پر گل ميهمان خود ذوب‌آهن را از پيش رو بردارد و سپاهان نيز در اصفهان مغلوب ميهمان خود ملوان شد. مس نيز در قم مقابل صبا به يک شکست ديگر رسيد.


هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال امروز(پنج‌شنبه) با برگزاري 3 ديدار پيگيري شد که اين ديدارها در نهايت با پيروزي داماش برابر ذوب‌آهن، صبا برابر مس و شکست سپاهان در اصفهان برابر ملوان به پايان رسيد.

bahram بازدید : 279 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

تمرین صبح امروز سرخپوشان با بازگشت خلعتبری به تمرینات گروهی

 

 تیم پرسپولیس که روز چهارشنبه مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی خود برابر پدیده مشهد را برگزار کرد روز یکشنبه باید به مصاف راه آهن تهران در لیگ برود به همین منظور سرخپوشان از صبح امروز پنجشنبه تمرینات خود را در مجموعه درفشی فر  پیگیری کردند.

bahram بازدید : 109 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری پنج بر یک برابر پدیده شاندیز مشهد به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

 

در مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 16:45 امروز تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد رفت و این تیم را با نتیجه پنج بر یک از پیش رو برداشت.

این بازی در پایان وقت های قانونی با تساوی  یک بر یک خاتمه یافت و در وقت اضافه با برتری 5 بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

 

bahram بازدید : 1696 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي در تماس تلفني دقايقي براي شاگردان علي دوستي‌مهر صحبت کرد.


به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کارلوس کي روش که در برزيل به سر مي برد، ديروز با هوشنگ مقدس سرپرست کاروان ايران در العين تماس گرفت و خطاب به بازيکنان تيم ملي زير 17 سال، گفت: خلاصه بازي شما را از طريق سايت فيفا ديدم و با بازي خوب شما مقابل کانادا به وجد آمدم. فرصت ها و موقعيت هاي زيادي داشتيد؛ اما بدشانس بوديد و توپ هايتان به گل تبديل نشد. اينها همه نشان از شايستگي شماست و اگر در بازي مقابل اتريش اينگونه بازي کنيد مي توانيد به مرحله بعدي مسابقات صعود کنيد. من در صورت صعود ايران به مرحله يک هشتم نهايي به امارات مي آيم و بازي شما را چه در العين و چه در دبي از نزديک خواهم ديد.

bahram بازدید : 1973 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

درود

ابتدا جا داره از شما پوزش بخوام بدلیل بروز نشدن سایت که دلیل ان مشکلات شخصی من بود.

از امروز بر ان شدم که دوباره اغاز به کار کرده و تلاش در بدست اوردن خشنودی شما کنم.

لطفا با عضویت در سایت بازدید مدام از سایت و انجمن ما را یاری کنید.

سپاس

مدیریت ارتش پرسپولیس

bahram بازدید : 2526 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (1)

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود، پیش از دیدار با استقلال از هفته ششم رقابت های لیگ برتر را امروز در شرایطی برگزار می‌کند که نیکی کریمی هنرپیشه تلویزیون، تئاتر و سینما در محل تمرین سرخپوشان حضور خواهد یافت.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت بعدازظهر امروز (پنجشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین مجموعه ورزشی درفشی فر پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می کنند.
این در حالی است که نیکی کریمی هنرمند سینما، تلویزیون و تئاتر طی قراردادی با فدراسیون فوتبال از تمرینات تیم‌های حاضر در لیگ برتر برنامه ویژه‌ای تهیه می‌کند و طبق هماهنگی‌های انجام شده، گروه ضبط این برنامه در دقایق ابتدایی تمرین امروز سرخپوشان حضور خواهند یافت.

 

bahram بازدید : 1903 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

این برای چهارمین بار در طول تاریخ است که دربی تهران در شهریور برگزار می¬شود. در 3 بازی انجام شده در این ماه پرسپولیس و استقلال هر کدام یک برد بدست آورده و یک بازی نیز به تساوی انجامیده است. اولین دربی شهریور ماه یک دربی خاص و ویژه به خصوص برای طرفداران پرسپولیس است. سرخپوشان در دربی 16 شهریور 52 با نتیجه 6- صفر استقلال را شکست دادند که این سنگین ترین باخت تاریخ این باشگاه است.

 

دربی 12- لیگ تخت جمشید- 16 شهریور 1352- استادیوم آزادی(60 هزار نفر)

پرسپولیس ۶ - استقلال صفر

 

گل‌های پرسپولیس : همایون بهزادی 50، 86 ، 90 حسین کلانی 32، ایرج سلیمانی 45 و 56

داور : نیکولای پتری چیانو (رومانی)

 

پرسپولیس : بهرام مودت ، ابراهیم آشتیانی ، مسیح مسیح نیا ، رضا وطنخواه ، جعفر کاشانی ، اسماعیل حاج رحیمی پور ، علی پروین ، حسین کلانی ، همایون بهزادی (کاپیتان) ، اصغر ادیبی ، ایرج سلیمانی

مربی : آلن راجرز

 

استقلال: منصور رشیدی (ناصر حجازی) ، محمدرضا عادلخانی ، نصرالله عبداللهی ، اکبر کارگر جم ، علی جباری (کاپیتان) ، کارو حق وردیان ، عزت جانملکی ، حسن روشن (هادی نراقی) ، جواد الله وردی ، جواد قراب ، غلامحسین مظلومی (مسعود مژدهی)

مربی : زدراکو رایکوف

***

دربی 29- جام باشگاه‌های تهران- 18 شهریور 1367- استادیوم آزادی(100 هزار نفر)

پرسپولیس 1- استقلال 1

گل پرسپولیس: فرشاد پیوس ۴۶ / گل استقلال: جعفر مختاری فر۶۰

داور : محمد صالحی

 

پرسپولیس : وحید قلیچ ، سعید نعیم آبادی ، مرتضی فنونی زاده ، مرتضی کرمانی مقام ، کاظم سید علیخانی (کاپیتان) ، منوچهر شفقتیان ، محسن عاشوری (فریبرز مرادی) ، ضیا عربشاهی ، رحیم یوسفی (محمد مایلی کهن) ، فرشاد پیوس ، محمد حسن انصاری فرد

مربی : علی پروین

 

استقلال : مجید رضایی ، مصطفی اردستانی ، حمید فرزام نیا ، محمدرضاشکورزاده ، جواد زرینچه ، امیر هاشمی مقدم ، مجید نامجو مطلق ، صادق ورمزیار ، محسن گروسی (محمود کلهر) ، رضا جلولی ، جعفر مختاری فر (کاپیتان)

مربی : غلامحسین مظلومی

***

دربی 71- لیگ برتر- 25 شهریور 1390- استادیوم آزادی(100 هزار نفر)

پرسپولیس صفر- استقلال 2

گل های استقلال : فرهاد مجیدی، ۱۵ و مجتبی جباری، ۸۲

داور : محسن ترکی

 

پرسپولیس: میثاق معمارزاده، ابراهیم شکوری، محمد نصرتی، رضا نورمحمدی، حمید رضا علی عسگر، جواد کاظمیان(۴۶- علیرضا محمد(۶8- هادی نوروزی))، غلامرضا رضایی، محمد نوری، حسین بادامکی(۷۵- وحید هاشمیان)، مازیار زارع و علی کریمی

سرمربی: حمید استیلی

 

استقلال: مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، میثم حسینی، کیانوش رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، میلاد میداودی(۷۶- آرش برهانی)، جاسم کرار و فرهاد مجیدی(۷۹- محسن یوسفی)

سرمربی: پرویز مظلومی

 

 

منبع: سایت رسمی باشگاه پرسپولیس

bahram بازدید : 2046 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

کیا؛ مرد همیشه پیروز و بدون شکست دربی

مهدی مهدوی کیا کاپیتان اول سرخپوشان پایتخت امیدوار است تا رکورد بی شکستی خود در دربی تهران را تداوم بخشد. مهدوی کیا که رکورد جوان ترین گلزن پرسپولیس در تاریخ دربی را در اختیار دارد ، در دربی 43 که 20 تير 76 برگزار شد، در حالي که 19 سال و 353 روز سن داشت گل دوم سرخپوشان را وارد دروازه استقلال کرد و یکی از جوان‌ترین گلزنان تاریخ دربی شد. پرسپوليس در اين بازي 3- صفر برنده شد. مهدوی کیا سابقه 4 بازی و یک گل زده در دربی را دارد. فصل قبل نیز مهدوی کیا پس از 13 سال دربی را تجربه کرد که با حضور او در میدان پرسپولیس جان تازه ای گرفت و یکی از گل های آن دربی از سانتر مهدوی کیا بدست آمد. 

 

سرخپوشان تازه وارد به دربی

در دربی 75 تعدادی از سرخپوشان برای اولین بار پای به این بازی تاریخی خواهند گذاشت؛ بازیکنانی که در تیم های سابق خود بارها مقابل استقلال درخشیده اند اما این بار در فضایی جدید مقابل استقلال قرار خواهند گرفت. شهاب گردان، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، جلال حسینی، محسن بنگر، محمد قاضی، کریم انصاری فر و جونیور نیلسون از جمله تازه واردهای پرسپولیس هستند که شانس حضور در دربی را خواهند داشت. در 74 دربی قبلی، پرسپولیس از 212 بازیکن در ترکیب خود استفاده کرده است.

 

جادوگر باتجربه ترین سرخپوش دربی

علی کریمی باتجربه ترین بازیکن پرسپولیس در دربی 75 است. کریمی سابقه 9 بار حضور در این دربی را دارد و دو بار نیز  برای پرسپولیس گلزنی کرده است. او اولین بار در سال 1377 دربی را تجربه کرد و پس از مهدوی کیا دومین بازیکن قدیمی دربی نیز محسوب می شود. پس از کریمی نیز هادی نوروزی با 8 حضور در دربی بیش از سایر بازیکنان این بازی را تجربه کرده است.

 

11 بازیکنی که در اولین دربی شان گل زدند

ایمون زاید یازدهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس بود که در اولین دربی خود موفق به گلزنی شد و البته او رکورد هت تریک در دربی را ثبت کرد که این رکورد، زاید را از 10 بازیکن دیگر متمایز می کند. علي پروين نفر اول در اين عرصه بود که در سال 49 بازي و گلزني کرد. پس از او شاهرخ بياني، رضا عابديان،نادر ميراحمديان،ادموند بزيک، بهنام طاهر زاده، عيسي ترائوره، شيث رضايي، محسن خليلي و عادل کلاه کج نيز موفق به گلزني در اولين بازي خود در دربي شده بودند تا اینکه در دربی 74 ایمون زاید به این فهرست 10 نفره اضافه شد. محمد قاضی، کریم انصاری فرد و حتی محسن بنگر و سید جلال حسینی فرصت افزودن نام خود به این لیست را در دربی 75 خواهند داشت.

 

مهرداد پولادی؛ بیست و ششمین سرخابی تاریخ دربی

مهرداد پولادی یک روز پس از آخرین دربی به پرسپولیس پیوست و البته او فصل گذشته اجازه همراهی سرخپوشان در لیگ برتر را نداشت. پولادی در فصل 86 دو بار با پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس بازی کرد که هر دو بازی با نتیجه 1-1 همراه بود و اکنون باید با پیراهن قرمز مقابل تیم سابق خود به میدان برود. او بیست و ششمین بازیکن تاریخ دربی خواهد بود که با پیراهن هر دو تیم این میدان بزرگ را تجربه کرده است. در سال های اخیر ژاک الونگ، فرزاد آشوبی، هوار مولا محمد، محمد محمدی، میثم بائو، فراز فاطمی و نیکبخت واحدی چنین تجربه ای را داشته اند.

 

ترکی رکوردار قضاوت در دربی می شود

محسن ترکی برای پنجمین بار قضاوت دربی پایتخت را بر عهده خواهد داشت. این داور مشهدی تاکنون 4 بار این بازی را سوت زده و اکنون با پنجمین قضاوت خود با رکورد محمد صالحی برابر می شود. صالحی که یکی از برجسته ترین داوران ایران در دهه 50 و 60 بود،  پنج دربی را سوت زد که نتیجه هر پنج بازی مساوی شد. ترکی در 4 فصل گذشته 4 بار قضاوت دربی را بر عهده داشته که دو بار در دور رفت و دو بار نیز در دور برگشت لیگ برتر بوده است. در این 4 بازی دو بار استقلال پیروز شده و دو بازی نیز مساوی شده است. 

 

 

منبع: سایت رسمی باشگاه پرسپولیس

bahram بازدید : 69 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی هفتاد و پنجمین دربی پایتخت را برگزار می‌کنند.محسن ترکی قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت و حسن کامرانی فر و رضا سخندان کمک‌های او خواهند بود.

bahram بازدید : 2474 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ «کئون جون» امروز قرارداد داخلی خود را به امضاء می رساند. این بازیکن کره ای پس از آنکه از روی فیلم بازی ها از سوی کادر فنی از میان گزینه های مختلف انتخاب شده بود، با حضور در چند تمرین از سوی مانوئل ژوزه، مورد بررسی بیشتر قرار گرفت و در نهایت روز گذشته برای انجام تست های پزشکی اعزام شد.

کئون، امروز قرارداد داخلی خود را به امضاء می رساند و اگر تست پزشکی او مشکلی نداشته باشد، نسبت به ثبت قرارداد وی برای هیات فوتبال اقدام خواهد شد.

bahram بازدید : 64 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

ایمون زاید پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی را در چارچوب هفته پنجم برابر تیم خوب استقلال داریم اما خوشبختانه شرایط ما نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده است.

وی افزود: ما در پنج هفته گذشته متاسفانه نتیجه خوبی نگرفته‌ایم و به نظرم بیشتر به دلیل عدم شناخت ژوزه از پرسپولیس است. او هنوز ترکیب تیم را پیدا نکرده اما هنوز با یک ترکیب متفاوت به میدان می‌رویم، بنابراین باید به او فرصت داد.

bahram بازدید : 83 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

سازمان لیگ در برنامه قبلی خود ساعت بازی تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته ششم را ۱۹:۱۰ اعلام کرده بود اما امروزاعلام کرد این مسابقه ساعت ۱۸ برگزار می شود.

بدین ترتیب این دو تیم از ساعت ۱۸ روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند تا برگزار کننده هفتادوپنجمین دربی پایتخت باشند.

bahram بازدید : 71 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

تمرین پرسپولیس از ساعت ۱۰:۱۰ صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر و پشت درهای بسته برگزار شد.

* ژوزه پیش از تمرین جلسه‌ای با بازیکنان برگزار کرد.

* پس از گذشت ۳۰ دقیقه، حمید استیلی به محل تمرین پرسپولیس آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bahram بازدید : 67 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

محمد رویانیان در گفت‌وگویی، درباره حضورش درتمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: امروز به تمرین پرسپولیس رفتم تا از آخرین وضعیت تیم آگاه شوم. می‌خواهم حس اتحاد، همدلی و رفاقت را در تیم در فاصله چند روز مانده به دربی بیشتر کنم. این یکی از وظایف من در باشگاه پرسپولیس است.

رویانیان با بیان اینکه ناراحت است، تاکید کرد: ناراحتی من مربوط به امروز نیست و از گذشته است و مربوط به کسانی می‌شود که در فصل نقل و انتقالات جلسه گذاشتند و گفتند ما در پرسپولیس مدیر فوتبالی می‌خواهیم. من تاکنون این حرف را نزده بودم؛ ناراحتی من از دست افرادی است که فقط ادعا می‌کنند پرسپولیسی هستند ولی با پول، نفوذ و مصاحبه‌ها به دنبال تخریب روحیه پرسپولیس هستند و در قلب خود می‌خواهند ما موفق نباشیم.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا با خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس موافقید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 285
  • بازدید کلی : 179,535
  • کدهای اختصاصی
    بازی اینده

    هفته 28 لیگ برنر

    داماش پرسپوليس

    http://www.perspolisfc.net/Images/Logo-Teams/Damash.gif

     
    تاريخ : پنجشنبه 7 فروردین
    ساعت : 30 : 17
    ورزشگاه : عضدی رشت
    داور : ---


    بازی گذشته
    بازیهای پرسپولیس
    سه شنبه 01 بهمن
    گسترش. ف 1 - 0 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 2 - 0 سپاهان
    یکشنبه 20 بهمن
    فجر 1 - 1 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 3 - 1 صبای قم
    سه شنبه 01 بهمن
    داماش 0 - 1 پرسپوليس
    سه شنبه 01 بهمن
    پرسپوليس 17:30 راه آهن
    سه شنبه 01 بهمن
    اس. خوزستان 17:30 پرسپوليس