loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
bahram بازدید : 490 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

پيام صادقيان در پي اتفاقات بازي پرسپوليس - نفت تهران از هواداران، سرمربي و اعضاي کادر فني، همبازيانش و مسئولان باشگاه پرسپوليس عذرخواهي کرد.


پيام صادقيان در آستانه تحويل سال نو در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: به خاطر اتفاقاتي که در بازي دوستانه پرسپوليس مقابل نفت رخ داد، بسيار ناراحتم. ديشب تا صبح خوابم نبرد، چرا که اين اتفاق در  آستانه سال جديد و عيد نوروز موجب رنجش و ناراحتي خاطر هواداران ميليوني پرسپوليس و همچنين کادر فني و همبازيانم شد.

وي در ادامه افزود:

نمي‌خواهم به اين موضوع اشاره کنم که بحث بين من و همبازيم رضا حقيقي چرا و چگونه به وجود آمد. اصلاً نمي‌خواهم بگويم من چند درصد مقصرم و رضا حقيقي چقدر. به طور کلي اين اتفاق نبايد رخ مي‌داد و من واقعاً شرمنده هواداران هستم که در اين روزهاي آخر سال با اين اتفاق باعث ناراحتي و دل نگراني آنها شدم. اميدوارم که آنها من را ببخشند.

«از سرمربي بزرگوارم علي دايي و اعضاي محترم کادر فني به خاطر بروز اين اتفاق شرمنده‌ام»،‌ وي با بيان اين جمله افزود: اميدوارم آقاي دايي که هميشه مثل يک برادر بزرگتر با ما رفتار مي‌کند از اين مسئله گذشت کند. اميدوارم فرصتي فراهم شود که من بتوانم در 3 بازي آينده تيم پرسپوليس را همراهي کنم تا به قهرماني اين تيم کمک کرده و دينم را ادا کنم.

هافبک تهاجمي پرسپوليس خاطر نشان کرد:‌ تمام آرزوي من در سال جديد قهرماني پرسپوليس و همراهي تيم ملي در جام جهاني است. اميدوارم در سايه تصميمات باشگاه و کادر فني فرصت همراهي پرسپوليس در 3 بازي آينده و کمک کردن به تيم براي قهرماني را داشته باشم و با ارائه بهترين بازي‌ها بتوانم دل هواداران را شاد کنم.

وي همچنين تصريح کرد: همين جا سال نو را به تمام هواداران پرسپوليس تبريک مي‌گويم و براي آنها سلامتي، موفقيت و قهرماني پرسپوليس را در سال نو آرزو مي‌کنم. بنده تابع تصميمات باشگاه پرسپوليس و آقاي دايي هستم. باز هم ضمن عذرخواهي از هواداران، آقاي دايي، اعضاي کادر سرپرستي و فني، همبازيانم و مديران و مسئولان باشگاه پرسپوليس اميدوارم شرايطي فراهم شود تا بتوانم شانس کمک کردن به قهرماني پرسپوليس را در 3 بازي آتي داشته باشم.

اين بازيکن جوان در خاتمه اظهار داشت: به طور کلي نبايد اين اتفاق رخ مي‌داد. تمام هدف من اين است که مربيانم و هواداران از عملکردم راضي باشند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا با خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس موافقید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 271
  • بازدید کلی : 179,521
  • کدهای اختصاصی
    بازی اینده

    هفته 28 لیگ برنر

    داماش پرسپوليس

    http://www.perspolisfc.net/Images/Logo-Teams/Damash.gif

     
    تاريخ : پنجشنبه 7 فروردین
    ساعت : 30 : 17
    ورزشگاه : عضدی رشت
    داور : ---


    بازی گذشته
    بازیهای پرسپولیس
    سه شنبه 01 بهمن
    گسترش. ف 1 - 0 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 2 - 0 سپاهان
    یکشنبه 20 بهمن
    فجر 1 - 1 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 3 - 1 صبای قم
    سه شنبه 01 بهمن
    داماش 0 - 1 پرسپوليس
    سه شنبه 01 بهمن
    پرسپوليس 17:30 راه آهن
    سه شنبه 01 بهمن
    اس. خوزستان 17:30 پرسپوليس