loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
bahram بازدید : 435 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

دو بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس در جريان ديدار تدارکاتي با نفت تهران با يکديگر به طور فيزيکي درگير شدند.

پيام صادقيان و رضا حقيقي در جريان ديدار تدارکاتي با نفت تهران با يکديگر گلاويز شدند و کتک‌کاري کردند.

به نقل از فارس، پيراهن حقيقي پاره شد و محمد دايي يکي از مربيان پرسپوليس به وسط زمين رفت و هر دو بازيکن را از زمين بيرون کرد.

ظاهراً اين دو بازيکن در بيرون از ورزشگاه نيز به درگيري ادامه دادند.

 

 

واکنش علی پروین :

علي پروين درباره درگيري امروز صادقيان و حقيقي در ديدار مقابل نفت اظهار داشت:‌ بالاخره بچه‌هاي ما در اين چند مدت خيلي تحت فشار بودند و اگر من اين همه دست و پا مي‌زدم يکسري پيش‌بيني‌ها را مي‌کردم. خدا به ما رحم کند.
به نقل از فارس، وي افزود: از شنيدن اين خبر شوکه شدم و حالا بايد ببينيم که آقاي دايي که خودش همه چيز را ديده چه تصميمي خواهد گرفت اما هر دو نفر جوان هستند و فعلاً بايد به آنها فرصت داد.
وي از اظهارنظر بيشتر درباره درگيري اين دو نفر خودداري کرد.

 

 

واکنش علی دایی:


علي دايي پس از تساوي يک بر يک مقابل نفت تهران در ديداري تدارکاتي در جمع خبرنگاران گفت: ما بهتر از نفت بوديم و بازي خوبي انجام شد اما متأسفانه يک اتفاق خيلي بد افتاد که مطمئناً بايد بنشينيم و صحبت کنيم و بعد از عيد بهترين راه را در اين مورد انتخاب کنيم.
به نقل از فارس، دايي در مورد اينکه واکنش شما در مورد کتک‌کاري اين دو نفر چيست، گفت: من جواب سؤال شما را دادم. حتي قبل از آنکه شما درباره اين مسئله سؤال کنيد.
سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه آيا درست است که دو هم‌تيمي با يکديگر کتک‌کاري کنند، گفت: فشارهاي زيادي روي اين تيم است. فردا شب عيد است و بازيکنان ما چند ماه است که دست خالي کار مي‌کنند. مطمئناً اين فشارها تأثيرگذار است اما من مي‌گويم هر فشاري هم که باشد نبايد چنين عکس‌العملي از سوي بازيکنان شاهد باشيم و در زمين نبايد چنين اتفاقي رخ دهد.

 

واکنش کمیته انظباطی باشگاه پرسپولیس: 

محمود سالارکيا در واکنش به درگيري فيزيکي پيام صادقيان و رضا حقيقي دربازي دوستانه پرسپوليس و نفت تهران گفت: قطعاً اين موضوع را در کميته انضباطي باشگاه پيگيري مي‌کنيم و به شدت با بازيکنان خاطي برخورد خواهيم کرد.
به نقل از تسنيم، وي درگيري صادقيان و حقيقي را حرکتي ناپسند و غيرقابل گذشت دانست و ادامه داد: اگر اين درگيري در رختکن و يا خارج از زمين بود مي‌توانستيم از آن گذشت کنيم اما هنگامي که اين 2 بازيکن در انظار عمومي درگير شده‌اند بايد پاسخگوي رفتار خود باشند.
رئيس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: دليل اين درگيري هرچه بوده نبايد منجر به درگيري فيزيکي مي‌شد. به نظر من اولين گام و نکته مهم در ورزشکار بودن داشتن اخلاق و رفتار انساني است و بازيکنان نبايد از‌ اين چهارچوب خارج شوند. علت اين درگيري هرچه باشد قابل بررسي است و ما آن را پيگيري خواهيم کرد.

 

 

واکنش پنجعلی:


محمد پنجعلي ابتدا در خصوص درگيري صادقيان و حقيقي گفت: من امروز به جاي رفتن به مسابقه دوستانه به باشگاه رفتم تا پيگير پول بچه‌ها باشم، اين شانس من است حالا که سرپرست شديم اين همه تيم مشکل دارد و به نظرم جاي خودم را بايد با سرپرست قبلي عضو کنم.
به گزارش فارس، وي افزود: وقتي خبر درگيري را شنيدم، متأسفم شدم و يخ زدم به همين دليل چون آنجا نبودم نمي‌خواهم اظهارنظر کنم.
پنجعلي ادامه داد: به نظرم اين کار درستي نبود و اشتباه بزرگي بچه‌ها انجام دادند و اميدوارم به اشتباه بزرگ خود پي ببرند چون اين کارها در پرسپوليس بزرگ قابل قبول نيست.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا با خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس موافقید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 329
  • بازدید کلی : 179,579
  • کدهای اختصاصی
    بازی اینده

    هفته 28 لیگ برنر

    داماش پرسپوليس

    http://www.perspolisfc.net/Images/Logo-Teams/Damash.gif

     
    تاريخ : پنجشنبه 7 فروردین
    ساعت : 30 : 17
    ورزشگاه : عضدی رشت
    داور : ---


    بازی گذشته
    بازیهای پرسپولیس
    سه شنبه 01 بهمن
    گسترش. ف 1 - 0 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 2 - 0 سپاهان
    یکشنبه 20 بهمن
    فجر 1 - 1 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 3 - 1 صبای قم
    سه شنبه 01 بهمن
    داماش 0 - 1 پرسپوليس
    سه شنبه 01 بهمن
    پرسپوليس 17:30 راه آهن
    سه شنبه 01 بهمن
    اس. خوزستان 17:30 پرسپوليس