loading...
ارتش پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
bahram بازدید : 715 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

یک جلسه باقی مانده محرومیت تماشاگران پرسپولیس بمدت ۶ ماه به حالت تعلیق در آمد .

یک جلسه باقیمانده از محرومیت تماشاگران پرسپولیس به حالت تعلیق در آمد تا آنها بتوانند بازی این تیم مقابل صبا را از نزدیک تماشا کنند.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صالحی رئیس کمیته استیناف اعلام کرد: در اجرای ماده ۲۹ از آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه باقی مانده محرومیت تماشاگران پرسپولیس بمدت ۶ ماه به حالت تعلیق در آمد. چنانچه در این مدت مرتکب چنین تخلفی شوند این محرومیت به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

منبع : perspolisfc.net

bahram بازدید : 53 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جمع هوادارانگفت:‌شرایط‌مان بهتر شده و نگران دربی نباشید.

ژوزه مانوئل قبل از تمرین امروز در هنگام ورود به ورزشگاه درفشی‌فر وقتی که با یک هواداری که با زبان انگلیسی مسلط بود برخورد کرد، در پاسخ سؤال این فرد که هواداران کمی نگران هستند، گفت: خوشبختانه شناختم از این تیم بهتر شده و من از شما می‌خواهم که نگران دربی نباشید.

bahram بازدید : 81 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

دروازه بان تیم پرسپولیس در نامه ای خطاب بههواداران ،مدیران، مربیان و بازیکنان این باشگاه از اشتباه خود در بازی تیمش مقابل گهر عذر خواهی کرد.

 متن این نامه که نسخه ای از آن در اختیار ما قرار گرفته به شرح ذیل است…

“اعضای محترم خانواده پرسپولیس، هواداران، مدیران، مربیان و هم تیمی های عزیزم

با سلام و احترام

حالا بیش از ۵۰ روز از روزی می گذرد که در هیات فوتبال تهران به آرزوی دیرینه ام که پوشیدن پیراهن سرخ پرسپولیس بود رسیده ام.

 

ادامه متن نامه در ادامه مطلب ...

bahram بازدید : 1074 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

حیدر سلیمانی عنوان کرد: در هفته های دوم و سوم لیگ برتر اشتباهات داوری بسیار محرز و آشکار بود و برخی تیم ها امتیازات حساسی از دست دادند.
وی گفت: در بازی پرسپولیس مقابل گهر، اشتباهات فاحشی در داوری رخ داد و منجر به ضایع شدن حق تیم گهر شد که قطعا تبعات این اشتباهات در آینده برای کمیته داوران سنگین خواهد بود.
وی افزود: تکنولوژی خط دروازه هنوز توسط فیفا اجرایی نشده و تا زمانی که این اتفاق در همه جای دنیا رخ ندهد همواره باید شاهد بروز چنین اشتباهاتی باشیم در بازی شب گذشته علاوه بر این اشتباه داور و کمک داور، اشتباهات دیگری نظیر نگرفتن خطای پنالتی به نفع گهر و اخراج نادرست پولادی را هم رخ داد که ضعف داوری آنان در نیمه دوم را آشکار کرد.

bahram بازدید : 194 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

بنگر در پاسخ به این سوال که قبول داری اگر پرسپولیس ۱۰ نفره نمی‌شد راحت به پیروزی می‌رسید می‌گوید: «ما اگر ۸ نفره هم می‌شدیم باید گهر را می‌بردیم ولی متاسفانه بدشانسی آوردیم. الان مدام می‌گویم که هفته بعد همه چیز درست می‌شود ولی به معنای واقعی باید ببریم و دیگر هیچ چاره‌ای جز برد نداریم. الان همه تیم‌ها در حال امتیاز جمع کردن هستند و این اصلا خوب نبود که ما در ورزشگاه آزادی در ۲ بازی ۵ امتیاز از دست دادیم.»

بنگر در مورد اشتباه شهاب گردان می‌گوید: « نباید فقط تقصیر را گردن یک نفر انداخت. در ضمن باید بگویم توپ‌های لیگ برتر خیلی بد است و با این توپ‌ها اصلا نمی‌توان فوتبال بازی کرد. حتی یک پاس ساده هم نمی‌توان داد و باید هر لحظه منتظر باشیم تا توپ پله شود و مسیرش تغییر کند.»

bahram بازدید : 119 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

نوری بعد از حضور ۱۵ دقیقه ای در بازی بافجر که بایک پاس گل تاثیر گذار هم نشان داد از موضع قبلی کوتاه آمد و حاضرنشد پی ماجرا را بگیرد. از طرفی بازی ندادن به نوری باعث شد پیشکسوتان پرسپولیس از وطنخواه گرفته تا حلالی به این مساله معترض شوند و از اینکه مانوئل این هافبک خلاق را نیمکت نشین کرده ابراز تعجب کنند.

 

حالا گفته می شود پالس های این واکنش ها و انتقادات مطبوعات به ژوزه رسیده اما او در باره نوری ایده ها و نظریات جالبی دارد.ظاهرا ژوزه قصد دارد تا از محمد نوری به عنوان یک هافبک دفاعی استفاده کند؛ کاری که رسول کربکندی در زمان حضورش در صبای قم انجام می داد و نوری در سیستم ۱-۳-۲-۴ یکی از دو هافبک دفاعی بود تا بازیسازی تیم ازیک خط عقب تر شروع شود.

 

 

البته مانوئل گفته نوری برای بازی در این پست باید یک مقدار وزنش را بالا ببرد تا در درگیری ها و نبرد های فیزیکی میانه میدان کم نیاورد. مانوئل گفته در صورتی که نوری یک مقدار وزنش را بالا تر ببرد می تواند بهترین هافبک دفاعی آسیا باشد. البته معلوم نیست تا اجرا شدن نقشه مانوئل نیمکت نشینی های نوری چند هفته دیگر طول بکشد و آیا این بازیکن که امروز تاکید کرده هیچ مشکلی بامانوئل ندارد و از راه اصولی اش دنبال رسیدن به ترکیب است حضور روی نیمکت را تاب می آورد یا نه.( سایت ورزش ایرانی)

bahram بازدید : 218 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

زمان دیدار ایران و لبنان در مرحله مقدماتی جامجهانی برزیل ۲۰۱۴ از سوی فیفا اعلام شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار ایران و لبنان ۲۱ شهریورماه سال جاری ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه اسپورت سیتی بیروت برگزار خواهد شد.

گفتنی است، تیم ملی ایران در بازی نخست خود در چارچوب مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، ازبکستان را یک بر صفر شکست داد و در دیدار دوم برابر قطر به تساوی بدون گل رسید.

 

bahram بازدید : 103 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (1)

کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با توجه به شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال و اولین حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، در اطلاعیه ای سیاست های خود برای حضور پرشور هواداران را اعلام کرد. در این اطلاعیه بر احترام به حریفان، داوران و مسئولان برگزاری مسابقات، تشویق سرخپوشان تا دقیقه 90 و حمایت از تیم تا دستیابی به قهرمانی تاکید شده است.

 

 

متن کامل در ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا با خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس موافقید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 279
  • بازدید سال : 394
  • بازدید کلی : 179,644
  • کدهای اختصاصی
    بازی اینده

    هفته 28 لیگ برنر

    داماش پرسپوليس

    http://www.perspolisfc.net/Images/Logo-Teams/Damash.gif

     
    تاريخ : پنجشنبه 7 فروردین
    ساعت : 30 : 17
    ورزشگاه : عضدی رشت
    داور : ---


    بازی گذشته
    بازیهای پرسپولیس
    سه شنبه 01 بهمن
    گسترش. ف 1 - 0 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 2 - 0 سپاهان
    یکشنبه 20 بهمن
    فجر 1 - 1 پرسپوليس
    جمعه 11 بهمن
    پرسپوليس 3 - 1 صبای قم
    سه شنبه 01 بهمن
    داماش 0 - 1 پرسپوليس
    سه شنبه 01 بهمن
    پرسپوليس 17:30 راه آهن
    سه شنبه 01 بهمن
    اس. خوزستان 17:30 پرسپوليس